piektdiena, 2013. gada 29. marts

Kafija ar pienu

Beidzot gatavi atrādīšanai arī mani garie svārki.

Nu krāsa...tāda kafija ar pienu...

Daudzas negulētas nakts stundas un pāris dienas, dzijas iegāde ar trim piegājieniem un mani lindruki gatavi.

Materiāls Summer, 650g.






Paldies Intai par atļauju izmantot fotosesijas tapšanā atpūtas kompleksu Pūķaragu - www.pukarags.lv - atpūta pie jūras

4 komentāri:

  1. Superīgi svārki!!!Man pagaidām rokas par īsu tādiem svārkiem,bet gan jau ar laiku...:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies. Nav jau tik traki...diezgan ātri tamborējas,izņemot dažas īpašas raksta rindiņas. tā kā droši uz priekšu!

      Dzēst
  2. Tev ljoti piestaav shiis stils.
    Svaarki ir lieliski nostraadaati.
    Skaisti, jo skaisti!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Oi,paldies. Vēl pirmajos soļos domāju - ko es te esmu uzvilkusi? bet vēlāk sapratu,ka būs ok,jāpierod...jāiemācās uzvesties :))

      Dzēst