svētdiena, 2013. gada 7. aprīlis

Gazelle

Juhūūūu...

Mana ilgi sapņotā Gazele ir mājās...pareizāk būs velosipēds Gazelle Lady Liu.

Jau kādas pāris nedēļas velosezona jau atklāta  ar savu divas iepriekšējās sezonas braukto riteni Panther Sophy. Ar velo tāpat kā ar apģērbu - man nepatīk lietas, kas tādas pat ir vēl čupai cilvēku. Šogad jau mūsu ciemā vēl 2 šādas Pantēras, tāpēc man savajadzēja ko jaunu un atšķirīgu.


Tad nu sarūpēju ellīgi labu un skaistu, baltu, rakstainu Gazelle Lady Liu riteni. Kaut kā tādi dzīvnieki vien man ir - Pantera, tagad Gazele:) 


Neizdevās mana iecere par bagāžnieku arī priekšā, toties bija iespējams uzlikt milzīgo pīto grozu, kuru nepareizu nopirku Pinumu pasaulē vecajam ritenim. Grozs, kurš smaržo pēc viciņām un ir ļoti ietilpīgs. Var ielikt lielo pleca somu un vēl adīkļiem vieta atliek.


Nepacietībā gaidu rītdienu, kad varēšu doties tālākā izbraucienā un kārtīgi notestēt jauno braucamo.

Lai arī Jums labi rullējas!


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru